CFP: Lisbon Medieval Culture and War Conference

22 junho 2017 09:00

poster lisbon medieval culture and warChamada para a submissão de propostas
(em Inglês)

Lisbon Medieval Culture and War Conference will be held at the School of Arts and Humanities of the University of Lisbon (Faculdade de Letras da Universidade de Lisboa) between June 22th until the 24th. On the third day participants are invited to join for a visit to a museum with a medieval military collection. There will be a registration fee of 25€.

Data limite para o envio das propostas: 3 de Março de 2017
Línguas de trabalho: inglês

Para mais informações: website

Iniciativa no âmbito da parceria entre a Universidade de Lisboa e a Universidade de Leeds