“From Translation to Creation: Changes in Ethiopic Style and Lexicon from Late Antiquity to the Middle Ages

26 outubro 2018 15:00

conferencia alessandro bausi page 001Organização conjunta entre os projectos ORION,TECOP e MOV (grupo LOCUS) do Centro de Estudos Comparatistas e o Centro de História da Universidade de Lisboa. O colóquio "From Translation to Creation: Changes in Ethiopic Style and Lexicon from Late Antiquity to the Middle Ages" contará com a contribuição de Alessandro Bausi da Universität Hamburg.

Mais informações disponiveis, aqui.